Monday 30 January 2012

Stoberi OWH Stoberi oiii....

GALAKSSSS!!!! Kenmain lagik yekkk... Mentang-mentang dah 'bertandang' ke Cameron tuh minggu lepasss.. Sampai harini BADI STOBERI tu tak abes-abes ekkk... Ewah-ewahhh!!!

Serius beb... Stoberi masih ada 3bekas nu ha dalam fridge tuhhh... Nak muntah dah memakannyerrr!!!! Hari-hari dok carik idea nak makan 'style' camner... Naper x tak abes-abes agikk??? HUH!!! Semua yang dalam rumah tu mana ada nak 'melahap' buah yang manis-manis-masam tu. Kalau bukan Aku sahaja ni haaa yang 'terpaksa' ngabeskann, tak tau la... Nak tau Aku wat camner??? Silakan nengok yerrr....

Ratah sahaja...

2nd time buboh sirap cokelat

Hot choc buboh marshmallow stoberi sama sirap coklat

Jem stoberi boh atas roti

Penkek

Lagi??? Apa yang Aku buat???? Ini yang KERAP laaa... Sebab bahan-bahan sedia adaaa... Khahaha hahahahaa.. Senang jugerrr... Sedappp!!!

Gambar ihsan: Konfleks stoberi

Gambar Ihsan: Ice-cream Vanilla dgn stoberi

Lagi???? Hehehheeee.... Jus opcoz yang ready made punya tuhhh... Aku tinggal nak bancoh ja la!!! Tak kuasa nak 'blend' aihhh.... *pandai takkk???nak idop kena la pandai ye takkk???*

Gambar Ihsan jaaa...

HAAAA.... Nak STRAWBERRY-PIE buleh??? Nggeee... Beli kat kedai lerrr... Tapi ada ker??? Bluberi hader la selalu Aku tengokkk... MMMmmppphhhh... Aku yang nak kena buat??? Mintak mahap yerrr... Mak belom belajau agikkk!!!! *lariikkkkk....* Order ONLINE jer lah!!! *wink..wink...*

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p