Saturday 28 January 2012

I AM IN LOVE with CHOC

Yuuummmyyyy....

WHHHAAATTT???? Tak habeh lagik psal makan kahhh??? Ayyookkk!!!! AKU MEMANG HANTU COKOLAT!!!! So what??? Kali ni entry Aku bukan pasal makan or makanan... Ni pasal my new obsession terhadap barang-barang yang kalernya COKELAT.. To be more specific - LEATHER or SEMI-LEATHER as long as COKELAT-kalernyaaa....

Bermula daripada episod 'terbeli' sling-bag dari FOSSIL itu hari lah.. Hehehheeee... Sekarang dah mula 'merebak' penyakit nak ngumpul item leather pulakkkk... Agaknya gara-gara 'hormone-imbalance' kah??? Atau ini tanda-tanda peningkatan usia?? Nak 'menopause' kah??? Astagfirullahalazimmm.... Ke situ pulaaaaa..... Chet!!!

OK la Cokelat ye tak??? Sebelum ni MERAH you tau... Aiii... Bermusim pula Aku ni ekkk... Hahahahaa... Suka-suka jewrrr.. Ikowt mood orang kataaa...  



Janji ada hint merah-merah....


Anyway, tengah semangat nih!! Membara!!! Apa yang Aku 'aim' kan tueee??? SANDAL jerrr.... Hahahahaaa... POYO la kau ni tau!!! Tapi i am serious la weehhh... Ko tengok sat 'mende' yang Aku 'aim' tu sattt...


Simply Vera Vera Wang Sandals

Sannntekknyerrr... Mai la kat Mak ni mehhh... *air lioq meleleeehhh...* RM169 tu regenya dalam ringgit Malaysiaaa... Pergghhh!!! Berchenta nak kuwawkan duwetnyerrr.... Dapat ke tak dapat niii.. Dapat ke takkk... *adergghhh!!!berangan jer laaaa,buleh???* Wait & see hokehhh.. Ada rezeki terpijak duit kat mana-mana nanti tu adalahhh.....*sobb sobbb*

Ok lah jugak ni kheeennn dari yang ni haaa... Kalau korang la, mana satu korang akan pilih???? Think twice..or berapa kali yang korang nak laaa... Aku dah 'serendeq' dah dengan yang ni.. MAHAL nak mampos!!! RM308 sekali dengan shipping from US..*toik toink..*

FitFlop Hooper™


And last but not least... Huuhuhuuuu... Jam tangan la bebbb.... Gilesss!!! Aku memang giles!!!! Rabaksss!!! *kaya!!!cepat la kaya!!!!* DKNY NY8150 ni cechah RM330 plus shipping jugakkk.... *fainted suda...* 

DKNY NY8150
Errrr.. Baru perasan design sebijik FOSSIL ku la derrr... Ahhhh.... Nak jugakkk!!!! Nak jugakkk!!!! Wondering mana la Aku ada masa nak 'survey' ekkk???? ADALAHHHHH.... Hikk hikkk... Bukan lama powwwnnnn... Nak Aku tolong??? Boley jaaa... Anytime!!! Dah 'bese' buat kerje-kerje camni.. Walau Aku tak dapat, tapi at least Aku hepi gak sket bila dapat tolong member lain yang nak santekkk sama... MOTO: Nak santek kena la sama-sama.. Nak 'gemuk' jer biar sowang-sowang... Haaar harr harrr... *Aku ler tueee...* GILER POMPUAN ni.... BLWWEEKK!!

P/S: Merah... Cokelat...Next??? Kaler 'renbow' buleh tak agak-agak??? Ngeeee....

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p