Monday 6 August 2012

TRANSFORMATION-EVERLYNN!!!


Hey hey heyyy... Sebelum ni Aku ada mentioned pasal EVERLYNN kenzzz. Akhirnya Rabu arituh barangnya pon sampai. Mekasih adik Liana. Dari Kedah tau dia ni... Kawan-kawan FB gituwwww... Lama dah nak terai tapi tak berani. Akhirnya lepas pujok En Suami, baru dia izinkan nerainyaaa... Syukurrr...*sayang you bebehhh...* Bukan senang nak pujok tau. Dia takot condition muka tambah burok tu ajerrr.. *eh, bukan ke nak kata muka I ni memang dah burok ker??? grrrr...*

So, arinieh nak cerita pengalaman Aku sendrik yang baru 5 hari menggunakannya. But first of all, Aku nak kasitau yang kesan penggunaan adalah berbeza untuk setiap individu yaa.. Aku masih menggunakan produk NUTOX-ku iaitu SERUM, PELEMBAB dan NIGHT MASK. Ini kiranya kes 'TRY AND ERROR' tauu.. Al-kisahnya sebab sayang nak buang barang-barang tu. Banyak agikkk... Tak baek membazerrr!!! Hehehhe hehehee...

Kalau nak diikutkan kalau boleh jangan lah campor-campor produk kenzzz.. Untuk kesan optima orang kata. Tapi sebab Aku just beli 'trial set' dulu, adalah a few barang yang tak complete. Tu sebab lah juga Aku dok campor tu.. I am not worry sebab NUTOX kandungan bahan-bahannya adalah alami. Selamat!!! Kalau korunk, wa tak tau aaaa....

before
before
before

Euwww... Kering dan kusam!!!! Gara-gara jarang pakai pelembab.. *kononnya dok rumah tak perlu sangattt...* Padan muka!!!! Jerawat pon susah nak baik dan pori-pori luas ja nganga!!! Malunyerrrr.... Parut lubang bekas jerawat masa remaja tambah jelas pulak ropanyaaa... Rimas!!! Tapi condition ni tak seteruk zaman dulu-kala.. Tak dapat nak bayang kan lahhh... Jerawat!!! Melata!!!

day 2
day 2
day 2

Berikut adalah kesan penggunaan selepas 2 hari. Kulit mula melembab. No more rasa terik dan kering lagi. Masa ni naik bintik-bintik kecil. Maybe sebab kesan penggunaan kotttt...

day 4
day 4

Yang ni pula masok hari ke 4 pula. Gambar atas adalah rupa sebaik sahaja selepas memakai DAY SOLUTION. Macam pakai BB tau actually sebab ianya ber'tinted dengan 'skin-color'.. Di bawahnya pula adalah kesan 'dewy' dan 'glowing' sepanjang hari. NO POWDER hokehhhhh!!!!


Ini adalah kesan asli tanpa apa-apa pon dan wajah adalah selepas dicuci bersih yaaa... Beza tak??? Totally no more 'tight-feeling' agikkk... Weeehhhooo!!! Al-hamdulillahhhh... Pori sudah kurang kelihatan dan bintik-bintik makin kurang.

day 5
day 5

Pic nih, hari yang ke 5.... Sukerrrr sangattttt... Kalau nak tau kesan cepat ni mungkin kerana Aku ambil supplement VCO juga. Selang sehari Aku sapukan sedikit minyak tu di muka. Memang ada bau kelapa tapi tak 'tengit' pownnn.. Letak la sedikit mana yang perlu dan belen tu ngko telan laaa... Hahahah hahahaaa..

Nak tau apa baiknya lagi sila lah skodeng SINI. Teman dah ngantokkk... Bababaaiiiii... Esok-esok kita story agik ekkk...

muka nak tidooo....

3 comments:

  1. ma, ada je benda bru ko try. tp cam best je.mhl tak?

    ReplyDelete
  2. Trial set dia nieh dalam rm90 jerrr.. Tanpa VCO tu la. Kalau dgn VCO xsampai rm150. Allaaa nill.. Aku masa sekolah kan muka 'ngerutu'. Sejak abes sekolah masalah on and off tapi usia meningkat nih xda la lagi. Masalah lain la pulakkk... Tertarik sebab kandungan alami dia. Tak gemar produk 'pemutih' bagai. Aku nak kulit lembab dan segar jaaa.. Ko nak try bgtau aja nil. Aku link-link kan. X pon ngko google jaaa. Berlambak!!

    ReplyDelete

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p