Wednesday 25 January 2012

Makan-makan kat FOOD REPUBLIC One Utama New Wings

Wallaweeiii!!! Lama dah tak makan-makan kat FOOD COURT nieh wehhh... Tetiba semalam En Suami nak makan Teppayanki makanya 'laju' jer lah kaki ni ke ONEUTAMA nu haaaa... *ye laaa!!! laki ku tak salahhh.. Aku yang ajakkk...adergghhh!!!*

Namapon PH kan.. Banyak la kedai-kedai tak bukak dek non oiii... Terpaksa la marayau carik makanan.. Hahahhaaaa... Padan muka!!! Tapi tak apa sebab orang tak ramai mana ponn... Rilek jaaa kami bersantai buang-buang masa tuuu...


Memandangkan still lagi ada mood CNY, rata-rata MERAH ja serata tempat. Naga pon sini-sana ada youuu... Meriah!!! So kita 'posing' la hapalagikkk... Ngeeee!!!! Perut munyik-munyik tak hengat wa cakap luuu... Carik punya carik macam orang kampung masok bandar dibuatnya tau!!!! Apa ke tidak sebab banyak na perubahannya!!! Ngangaaaaa ja tengok mende-mende baru-macam JAKUN!!! Hahahhaaaaa... Bodoh betol rasanya.... Sampai Aku tegor En Suami lah: Apa ni Bapaknyerrr... TERCANGAK-CANGAK kenapa??? DUUSSSHHH!!!! Amik ko Aku di'wrestling'kan oleh En Suami kat bawah ketiak dia...EMMMAAAKKK!!!!

Rayau punya rayau,all of sudden masa kat 2nd floor New wing tu En Suami berhenti.
Mananya NANDOS??? tanya En Suami. Eh???

Waaaaawaaaa!!!Takmo la makan NANDOS Paknyerrr.. rengek-ku pada En Suami.

En Suami jeling. OOPPSSS!!! Eh, ye lahhh... Tak ada dahhh...

Dah jadi FOOD COURT la Bapaknyerrr... Aku jerit kecik mcm terperanjat plakkk..


Apalagikkk??? Terjah jer la dengan muka macam 'harimau kelaparan' memasing!!! Fuhyooo!!! macam-macam adaaaaa.... Lupa hajat nak makan Teppayanki youuu.. Tukar menu teros!!! Hahahhaaaaa...

Mine!!!!
Suasana di dalammm...
Muka lapau tak toleh lagik dahhh...
Anak punya pon dibedalnyaaa...

Salmon Bento Set untuk Aku. Nasi Ayam untuk my Boys dan En Suami makan apa namanya Aku tak tauuu... Hahahahaaaaa.... Rege berpatutannn jangan risau... Suasana pon nyamannnn jaaa.... Perghhh!!! Best nya makan kat Food Court niehhh... Ahaks!!!!*terserlah kejakunannnn....*

Tak abes bab makan-makan time balik Aku sempat 'merayu' pada En Suami agar singgah ke TUTTI FRUTTI kat KJ tu haaa.. Tapau ja sebab hujan nokksss!!!! Tak khessaaahhh janji dapattt!!! Ngeeee... Owner mintak aku try flava baru-ORANGE SORBET... Kurenggg skettt!!! Manis!!! Balun jugak kureng-kureng tu haaa... Makan SORANG agikkk!!! Hahahahaaaa... My BOYS sumer bukan 'hantu sekeremmmm'... SELAMAT!!!! Oh ya.. Dapat ANG PAO jugerrr....RM1 rebate.. Bolah laaaa....

RV+Vanilla+Orange Sorbet+Teddy Gummies+m&m's
rm1 jaaa????



No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p