Tuesday 17 January 2012

Eiiiii...ANTUU!!!!!


KOROKMU!!!!
Mana ANTU pulakkkk... Aku la derrrr... Buat apa??? Hahahahaaaa... Tengah manje-manje kan dirik sendrikkk... Apply mask kat muka nih haaa....

Teringat masa zaman 'anak dara' dulu-dulu, rajinnnnn me-'mask'kan muker... Yelah kannn... Banyak na masa ye tak yeee.. Since dah kawen ni, tambah dengan anak yang makin bertambah... Boleh terlupa plak nak buat centu agikkk..

Sekarang, sempena azam baru kheennn... Mau tak mau Aku 'paksa' kan juga.. Saper xmo chantekkk youuu... SERONOK!!!! Dengan En Suami sekali 'joint' sekaki tauuu... Tapi tu jer la sekalikkk!!!! Hehehheeee.. Mau buat ler sendrikkk... *BLWWEEKKK!!!*

Apa yang Aku pakai??? Ni ha diaaa... Senang jer nak carik kar Farmasi nui haaaa. Baper hengget Aku dah lupaaa.. Ngeee... Cara dia: Sapukan amount yang mencukupi untuk 'cover' the whole face. Jangan nipis na or tebal. Agak-agak laaa... Pakai lepas muka dibersihkan tauuu.. Tunggu till kering-betol-betol kering!!! Sebabnya senang nanti nak 'peel-off' dengan sekali tarik hokehhh...


Apa faedahnya??? Kata nya yang tertulis kat botol tu, PEELS AWAY BLEMISHES. FIRMS AND REJUVENATES. Apa maksudnya??? Sendrik tengok 'dictionary' wokehhh... Hasilnya, my 'pori-pori' rasa bersih and pimples mana yang ada jadi kering instantly.. Bersih pasal apa tau??? Masa peel-off tu, kulit macam tersiat sama!!! Harr harr harrrr... Rilek beb... Ko gi belasah tarik kekuat watpernya (macam yang Aku buat memula lah-nyesal!!!) Tarik pelan-pelannn... Ko tengok ni lepas peel-off...


Hahahahaaaa... Bukan kulit muka kah itu???? Giles ko!!!! Ni la hasilnya kalau mask tu betol-betol kering di muka.. Sekali peel ja dia ikuttttttt tanggal tanpa terkoyak sana sini... Ingat!!! Pelannn-pelannnn... Pastu ko bedek kat mask yang tertanggal tu.. Macam En Suami banyak tol 'black-heads' yang terchabot!! Aku??? Bulu roma's ada lerrr... Khahahahaaaa...

Apakata korang try plakkk,ndak???? Abes sebekas ni Aku nak try yang lain plakkk... Sajerrrr!!!! Ni baru bulan Januariii... Desember jauuuhhhh agikkkk!!! Makanya banyak lagi ler Aku bleh try... Ahaks!!!!

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p