Tuesday, 17 January 2012

BUDAK BOGEL


HEEYYY!!!! Anak saper la tuhhh... Pandai lak si kenit tu haaa.. SENSORED!!!! Hahahahhaaaaa... Adoaiiii!!! Pantang nampak air tau bebudak niehhhh... Yang abang tu tak padan dah besw pon ada hati mau 'swimming' gakkk.... Ya hado aihh!!!!

Masa kecik Aku pong centu gakkk... Bezanya Aku lebih suka time-time hujan.. Hahahhaaaa... Lawaks siott!!! Asal hujan je Aku hilang.. Dulu-dulu rumah lama atapnya zink. Mak ayah ada buat saluran tadahan air hujan masuk dalam tong besar yang sama tinngi dengan budak darjah satu aku rasa... Kat situ ler Aku 'mandi pancuran' sekaligus berendam dalam tong tu..Blupp Bluppp!!! Lepas tu 'berbirat' kaki Ku kena 'tibai' dengan Mak.. Ahaks!!!

Kenangan owh kenangan sehhh... Aku saja 'bogel' kan diaorang ni haaa.. Baru lah bleh jadi 'bahan lawak' esok-esok bila diaorang dah besaw!!!! Layankan ajerrrr.... Dan besaw sok mana buleh agik dahhh... (jangan monyetttt...)

video


No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p