Saturday 3 December 2011

TUDUNG BAWAL?? Nak la jugakkk....

http://dianrainbow.blogspot.com/

KECCCHHOOHHH!!!! Sana-sini HANGAT dengan si Dian Pelangi ni haaa... SANTEEEKKK orangnyer tau.. Apa yang 'nak jugakkk...' tu tadi??? Tak tau kerrr??? TUDUNG BAWAL dah IN semula la weehhh.... Aku pon 'nak la jugakkkk...' follow TREND kononnyaaa...Tapi Aku bukan nak cerita pasal si Jelita ini sebab you all boleh 'skodeng' blog dia sendiri hokehhh.. Ni ha link dia: DIAN

SO after this, kindly re-open your boxes yang penuh dengan semua tudung bawal anda atas loteng tu yaaa... Aku blom punggah lagi laaa.. MALAS sehhh... Hehehehhhh... Sebenarnya cerita ni tiba-tiba jer 'pop-up' keluar kalau nak tau.. Al-kisahnya Aku sedang mencari tudung/shawl yang ada design LV ka, PRADA ka, COACH ka...etc... Maka dapat la satu kat ANGGUN ZARA http://www.anggunzara.com/
RM 20 without postage.. Nice cotton dan bila sampai bukak jer packaging, PERRGGHHH... wangiiiinyer bauuu!!! Macam baru jer sent to dry-cleaner plakk... Anyway owner pon SANTEEKKK juga..(macam muka anak buah-ku pulak sekali imbas ehh...) Eh??? Ye ke tu owner dia punya pic??? Mahap ek kalau salah tapi memang si Dia ni JELITA laaa... Link ni best sebab certain pic ada disertakan beberapa style untuk dipraktikkan sekali tauuu... Jengah la cheeepat ON9 SHOP dia...


http://www.anggunzara.com/

Suka tak terkata Aku dapat Tudung tu... Jenuh pesan sana sini mintak sesapa tolong dapatkan untuk Aku.. HARREEMMM!!! Mahal sangat bila 'convert' ke matawang kita dowhh.. S-I-L Aku ke JAPAN bulan-bulan sudah ada jumpa tapi kata dia mahal sangat!!! Dalam rm70-80 jugak laaa... Walalaweeiii!!! Tu ORI ke hapa tak sure la kheennn... Rasa menyesal plak masa di KOREA awal tahun aritu tak borong.. Bukan jenis tudung bawal la.. Shawl chiffon-silk tu adalah dalam rm30 duit kita.. NYESALLLL!!!! (hantok kepala kat dinding lapan ploh lima kali...)

Malas la nak citer pasal tu.. Sakit hati jer... Ni ha, baik cerita camner Aku 'menggayakan' tudung baru-ku itu??? Jadi kah nak buat ala-ala Dian Pelangi-style tu??? Kahh kahaha  kahahahaa... Korang layankan jer laaaa... NO COMMENT!!!! Pic taken before nak ke Carefour Tropicana Mall lepas Magrib tadik hokehhh... Tidakla 'melaram' bagai 'retis' segala... Kata nak beli barang daporrr!!! Ko gila haper.... Mau En Suami kata: BUUKKAAAKKKK!!! Ngeee..... Naya jerrr...

IBU dok sibok 'syiok sendiri' yang anak-anak dok 'bergusti' kat belakang nuuu...
Tiba terjumpa pula teman waktu sekolah rendahhh... FAIRUZ

Alaa lalalaaaa... Aku TIBAI woiii... Terkial-kial laiii ni haaa!!! Konon nak 'se-simple-mimple' abes dah ni.. (simple la khennn centu gayanya???) Sebelum ni aku ada post kat FB cara-cara nak ikut style Dian Pelangi tu dari YouTube... Aku letak jugak la kat sini-SENANG, boleh jer nak refer balik some other time... Sila lahh silaaa... Jangan shy-shy.. Tengok bebaikkk... Dah teror karang, sila la bagi tutorial ekkk... Jangan lupa!!! Hikkhikkk...

Assalammualaikummm...



No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p