Tuesday 29 November 2011

ANGRY BIRDS-yang aku baru tahuuu.....




Received an e-mail from Mr B pasal ANGRY BIRDS semua ni haaa... Well, i am NOT A FAN yaaa.. Recently jer aku bedek dok main-main kejap borrow HTC Mr B.. (tu pon berebot-rebot dengan Adam..) Nak 'merasa' kang kempunan susahhh.. Ahaks!! (ngaderrr...)

MENGAPAKAHHH??? Dah nama GAMES nya 'ANGRY BIRDS' so WE ARE SUPPOSED TO BE AGRY TOO btol??? Tensi la weh main game tu... Tak pasti pula Aku MARAH ke tidak sebab main tak sampai 10 minit lamanya.. Haharrr haharrr harrr... Tapi 'tension' gila babengggggg siot!!!

Aku memang OUTDATED wehhh.. Serius!!! But I don't care... Sebab Aku memang tak pernah suka apa-apa GAMES..(mintak maap la yerrr...) Seb baekkk 'orang-orang satu rumah' tak FANATIK sama.. Takat main kejap-kejap jer adalah..FUHHH!!! Selamatttt... Selamat apa??? Yolah!! Kang tak pasal-pasal berlambak la pula 'collections' ANGRY BIRDS nya sama selain ULTRAMAN.. Sudah-sudah laaa... No more space to simpan hokehhh!!!

Paling kuat pon item ANGRY BIRDS yang budak-budak ni ada cuma T-shirts yang dibeli baru-baru ni haaa...dan bag untuk simpan duir raya yang di beli masa RAYA tempohari. Itu jer??? Cukopla tu... ON9 shop tu ha, macam-macam ada tau.. Nak Birthday Cake?? Towel?? Bangs?? Garments?? Socks?? Shoes??? Apalagi yang tak ada??? HUH... Semangat!!!

Nak tau apa cerita e-mail yang aku dapat tu??? Link la ke SINI sebab malas nak cerita lebih... (dasar!!! kalau dah tak minat centu la gayanya!!!)


Boley la darik tak adaaaa...kheennn.....




1 comment:

  1. penah ade casing hp tp sangat kejap je, peh tu ntah mane aku campak, haha

    ReplyDelete

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p