Thursday 22 November 2012

SUAMI-ku BHENTHANG FOHFULLLEEERRRRR!!!!




MOTIF???? Hahahha hahaha hahahaa... Dah seminggu lebey berlalu tapi baru hari ni nak kepoh bercerita ehhh... Why??? Tak percaya ker En Suami-ku tu sebenarnya BINTANG POPULAR??? Ngko jangan tak tauuu... Mak ni masih terasa lagi bahang 'femes' nya tuh tauuu... Aicheewwaahh!!!

Gambor atas tuh amek masa AIM19 seminggu lepas. Gitu lah jadi bila kala Aku dah 'cop' tv depan sebab nak tonton AIM19. En Suami tak minat sangat so ter-PAKSA melayan Games FATAL FRAME dia tuh sensorang dalam bilik bebudak. Bebudak pulak memang tak tau apanya AIM19 tuh so melayan lah tiga-tiga tu main Game PLANTS vs ZOMBIES kat PC dalam bilik Kami.

Waittttt... Ini baru la part best!!! Part nak dekat abes cerita anugerah tuuu.. Saper yang nonton mesti tau punya lah!!! Part bila kala HATTAN tu keluar nak sampaikan anugerah kat pemenang yang memang Aku dah jangka iaitu SHILA.. WWWEeeeewwwiittt!!!


Hattan keluar aja terus Aku jerit sroh En Suami keluar. Memula dia takmo.. Bila Aku mentioned si  kembar dia nak sampaikan anugerah, barulah terkedek-kedekkkk... Errr... KEMBAR??? Khahahha hahaha hahaaa... Kembar ker Abang Tiri sebenarnya?? Cer teka?? Cer teka??? Apa hubungan mereka niehhh?? Lawak tol bila Aku sroh En Suami pakai 'spek' nerd Aku tuhhh... Tengok jer la gaya dia tuhhh... Sejibik lol!!!!

Apa jawapan pada soalan Aku tadikkk??? Jawapan nyaaa...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Tak ada kena mengena pon antara yang hidup atau pon yang dah mati.

Chiettt!!!

So, tang mana yang sama tuhhh???


Hattan...


En Suami...




Apa yang sama????



Samalah tu kenzzzz.... Ahaks!!!!

P/S: Dah 'biasa' bila orang tegur En Suami yang disangkakan Hattan.. Bertuah nyerrr la ngko kennzzz... Merasa jadi 'retis'...




No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p