Monday, 17 September 2012

RAJINNNN nyerrr...


Wahai adekkkk.... Apa buat tuuu???? Nak jadi pekerja DBKL kah??? Aloo loo looo... Apa??? Tolong Bapak petang semalam yaa.. Baiknya lah diaaaa...

Semalam petang kalau nak tau En Suami terlebih rajin, membuat PEMBAKARAN TERBUKA di tempat awam. Kii kikikikkkiii... Balik-balik kerja ja petang tu sesedor dia bawak balik penyapu nih.. Peliks jugak sebab tak tau apa 'motip' nyaaaa.. Tapi tak kesah lahhh!!! Janji ada gak la dia nolong ngemas sesemak kat tepi rumah nunnn.. Ngundang nyamok banyak petang-petang woiiii!!!!


See??? Ada plak tukang menjaga api nyaaa... JAKUN tol anak-anak Kami ehhh.. Ingatkan KABUS??? Padankan muka mata berair tambah batok terbahak-bahak!!! Amekkau!!! Tau plak serik lepas tu.. *dah terkena dan-dan tros jadi pandai...* Tu blom lagi masa debu-debu kayu dan daun terbakar tu berterbangan. Siap melompat-lompat cakap SNOW FALLINGGGG agikkk.. Adergghhh!!!! Suka hati la nak oiiii.... Tak kosa dahh!!!


Siapa PENJAGA API yang pandai sangat tu?? Aidil ler sapa agikkk... Nampak tak batang penyapu yang dia pegang tu??? Pown abes dibakor nyaaa!!! Aidil owh Aidilll... Beria-ia jaga api sampai TER-bakar sekali penyapu tuhhh.. Seb baik penyapu lama... *macam la Bapak korang nak belikan yang baruuu...*


Kwang kwangg kwanggg!!! Ni kes paling BENGONG!!!! Kerja keras sampai abes patah dikerjakan!!!! Baru beli tuh!!!! Bapak dengan anak sama jerkkk... Hampeh!!!

Elok la sesekali buat cenggini. Lari nyamok gi rumah jiran sebelah. Hiihihiii hiii... Rumah tepi macam Kami memang tak lari dari masalah nyamok. Ndak-ndak banyak pokok. Bukannya pokok bunga, tu lain lahhh.. Tiap-tiap petang MESTI kena pasang ubat nyamok dan spray the whole rumah. Kalau tak, berperang la jawabnyaaa..

Peninggalan In-Laws so Kami jaga sebaiknyaaa.. Siapa lagi nak buat kan since Kami yang sekarang ni yang tumpang berteduh di sini. Syukurrr.. Tu pon semalam baru perasan dinding rumah tak serupa rumah daaa.. Bertawon siot tak bega!!! Insya-allah nanti kita cat balek ekkkkk.. *En Suami, gi la beli cat cepattt...*

Tanah pon cantek, so plan nak tanam pokok pucuk ubi.. Boleh??? Lagi??? Lagi??? Errr... Tanam pokok DURIAN boleh pak nyerrr???? Ngko giler ke hapa???? Wakakaka kakakaaaa.... Nah layan kan aja video nihh.. Macam-macam hallll...

video

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p