Sunday 15 July 2012

FIESTA MAKAN makannnnn...

FUhhhhh!!! Letey tak hengatsss... Masih berbaki rasanya sakit badan ni haa.. Sengal sana-sini.. Tapi Aku bukan nak ngadu yerrr sebab sambil menaip ni Aku still dok sengeh sowang ngenangkan malam semalam. Happy... Memang happy..

Jemputan tak la ramai mana.. Makan pon biasa-biasa. Tapi 'keterujaan' berganda bila sesuatu yang dijangka jadikkk... Perkara yang sekecil dan sesimple itu tapi bermakna sangattttt.. Terima kasih semua..

Jom kita 'flashback' semua cerita berdasar kan pic yang mana sempat ja Aku snap. Caca marba!!!

Mak 'master' nyaaa... Aku 'assist".. Ngehh hehhh...
Jangan membazirrr.. Tempoyak tueee..
Nak buat bergedil

Persedian paginya baru 'setat' buat. Aku cuma ke pasar beli apa patot untuk completekan bahan yang sedia ada. Mak tolong banyakkk!!! Hahahah hahahaa... Dah kata orang nak buat dia tetap buat sendrik jugaaa.. Haihhh... Dah terbiasa khennn.. Centu la orang tuaaa..


Family pertama sampai *sebelum Magrib lagikkk...* rasmikan makan jam 8.30 malam. Hahahah hahahaa... Yang lelain sampai kemudiannya lepas satu batch... satu batch...


Sementara menunggu yang lain dah masok 2nd round sudaaaa... Hahaha hahahahaaa... Tak paaa.. Makan.. Sila.. Silaaa.



Ni paling BEST sebab Uda buat 'special' keknyaaaa... Happy Belated Besdasy Along&Bapak!!!! *kenmain main sesuap agikkkk... aku punya idea ler tuhhh...* Miaahahaha hahahaaa... Sporting semua!!! Errr... Uda tu bukan nya nak 'membunuh' tauuuu.. Miahahaha hahahaaa...


Mereka yang hadirrr... Mak cik and kazen-sisters... Anak-anak buahhh.. Cucu-cucuuu... In-laws... Tak ramai mana pon rasa macam sempit na rumahhh... Al-maklom la khennn.. Rumah Kita kesikkkk jaaaa...

Dapat snap hat ni ja sebab yang lelain tak reti dok diammm...

Budak segala budak dari dalam bilik keluar bilik, berlari main kat porch... Sampai berguling-guling laaa.. Tak paaa.. Tak paaa... Kasi chance... Anyway dah abes bersih dah lantainya sebab Erin dah tolong bersihkan paginya tuhhh.. Kalau tak, ya hado mendapekkkk!!!!

Tup tap tup tap dah ramai nak balekkkk... Aku tapaukan bekalan lagik sebab masih bersisa kannn... Jangan membazir sebab niat memang nak bekalkan mereka semua untuk dibawa balikkk... Dah 'stenbai' plastik dan getahhh!!! Macam meniaga makan plakkk.. Sayangnya tak snap apa pon sebab Aku ke-bz-an membunkos tahuuuu....

Mekasih semua sebab sudi datanggg... Nanti Kita warga PJ buat lagi hokehhhh.. *baru sedar hampir 2-3 tahun tak buat cenggini ala-ala 'open house' gitewww...* Semua gara-gara preggy lorrrhhhh.... This year Raya??? Kita tengok camner hokehhh.. Budget kena ada tuhhh.. Hiiihihihiiii...


Ni la semangkok yang sempat Aku jamah ehhh... Dek sebok layan tetamu lupa nak makan nasikkk... Itu pon nyaris terlupa Chicken Lasagna Ku yang dok diam-diam dalam oven tuhhh... Hahahha hahahaha.. Boley??? Mujur ada yang perasannn.. Hmmmm... Pon selamat dipulun!!! Tapau agikkkk... Aku dapat la merasa sketttt... Sepiringggg... *buat la sekali lagi nanti ehhh...*


Jadi laaa...
Abes sudaaa....

Plan nak buat lagikkk... Nak buat lagikkkkk... Sukerrr... Sukerrrr... Yang tak suker sebab karang ni Mak nak balik Sentul jugakkkk.... Waa waaaaaa.....

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p