Monday 9 July 2012

Dah ORDER!!!!!! YEAAAyyyyyy....

http://www.zalora.com.my



Fuhhhhh..... Lega dah selosai satu kerojer ehhhhh.... Zaman teknologi memang canggehhhh!!!! Semua main 'tap' 'tap' kat ujung jari jerkkkk... Aku dah lama berkecimpung dalam arena niehhh... Hehehhhh hehhhhh.. Since Mak dapat tittle SURIRUMAH SEPENUH MASA... Ahaksss!!!!

Anyway, try ah skodeng kat ZALORA wehhh.... Soooooo many good stuff diaorang aderrrr. Terjebak jangan mare ahhhhh... HAAAAA HAHAHAHaaa... Aku baru ja 'hoder' dah tak sabor-sabor.. Harap bleh dapat cepat before or by this Thursday. Tapi dah stated kat web dia item recieve wiithin 7-14 days. So, need to rilekkkkk  la beb. Chillll...

En Suami dah tau dahhh.. Ngeee.. Takyah nak 'seperaiz' bagai ehhh. Aku paling pantang barang yang kita bagik orang tak guna. Aku pon dengan selamba sruh dia pilih.. Tapi,Aku bayaw guna 'allowance' Aku tauuuu.. Sebab tu kena 'bajetttt...' Ngeeee..

Bajet dalam serats cukop laaaa.. Ni dah melayang lima ploh dah.. belen tuh Aku nak belanja Starbucks plakkkk.. *mentang-mentang la ada card yerrr...* Siyes yang tu pong Aku dah informed earlier dowhhhh... Hiiii hiiiii..

Ni dok belek-belek agikkkk.. Kasut idaman-ku bila nak 'markdown price' niehh????

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p