Saturday 7 July 2012

Chummel TERRRRR-lampauuuu....

Google


WOWWWWwww.... Chummmel sunggoh ku nengoknyerrr... Agak-agak korunk la khennn, baby gurl or baby boy??? Very da clear la ini meme nya baby gurl ye dak??? Eh??? Yer ker???? Pasti???



Then apa plak kata kita nengok yang ni ha...





Tengok laaa..... Hahahaha hahahaaa....





 Sila tengokkk... Silaaa... Silaaaaaaaa...











Alohaiiii... Haiiiii... Haiiii...

Haaiii... Anak sapa lah niehhhhh.. Noti tol Ibu dierrrr... Miaaahahhaha hahahaaaa... Siapa ni??? Si Aidil la sapanya lagikkkk... Ngaco Aku masa ngemas barang-barang mekap, sebok tanya itu ini... Aku GONYOH kan skettt.. Mmmmm... Tetiba dalam sket tu dah jadi cenggini lakkk... Ahaks!!! Dasarrrrr....

Mahap lerr.. Ibu nak 'test-ing' mekap baru.. Pity u la Aidil sebab jadi mangsa yerkkkkk.. Dahhh.. Sudahhh!!! No more after this hokehhhh... Jadi 'sutun' plak kang, Akuuuu jugak yang susahhhh... Eiii, mintak simpang laaa... Sorry sorry ... *naik lori la deiiii....*

Jangan mare lebey-lebeyyy ya ma fren.. Aku rasa ini lumrah kowt sebab Aku rasa korunk semua mesti ada xperience yang sama khennnnn... Macam Aku, it is just for fun!!! Bukan pasal KEMAROK nak baby-gurl hokehhhh.. Takder maknanyaaaa... Hiiihiiiii... *still tak bley tahan gelak lorhhh...*





IIIIIIBBBBBUUUuuuuuu!!!!!!


LLLLLllaaaaarrriiikkkkkk......................... :)

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p