Sunday 22 July 2012

Belated Besday Gift for B (malu nyerrr..)


Akhirnya semalam dah dapat dahhh.. C.O.D depan rumah ja senang ehhh.. Since barangnya bukan 'local' so adalah dalam 2 minggu la jugak nunggu nyaaa.. Berbaloi!!!! Mana Aku beli??? ZALORA lah 'hopcozzz..' Details ada kat ENTRY sebelum ni haaa... So, apa yang malu nyerrr???

Adalah 'funny-story' masa nak membuat pembayarannya tuhh.. Actually, pihak Zalora dah inform akan call dulu sebelum deliver. Mana lah tau kot-kot tuan umah tak adaaa.. Aku ni pulak suri-rumah bergaji.. Nak dekat-dekat hujung bulan sama ja macam orang-orang berkerja yang mana 'fulus' tu makin haussss... Hahaha hahahaa... Nak tunggu hari gaji kena la tunggu sampai 25hb ye takk.. *dah macam kerja gomen plakkk...* Diaorang 'estimated' akan sampai barangnya dalam 27hb dan semalam baru 21hb. Aku plak beberapa hari sebelum tu udah BERJOLI KATAK lah katakannn, so duit cash dalam tangan tinggal rm30 ngam-ngam wehhh.. Haru!!!

Mananya nak 'withdraw' duit jam-jam tuh?? CC??? Ngko giler!!! Dah ngko yang request nak buat pembayaran C.O.D memula tuhhh... Gelabah la jugak.. Nak korek tabong anak *sampai ke situ pikirnyaaa...* takbley sebab dah pergi 'bank-in' kan semuanya beberapa hari sudahhhh.. Adoaiiii!!! Nak telipon En Suami mintak tolong??? Itu adalah perkara paling akhir kalau terpaksa!!!


Mujur ada GEENIE BOTTLE ni haaa... Nak tau apanyaa??? Ni, MAS KAWIN hamba tau takkk... Botol tu hiasannya dah tak serupa botol asal dahhh.. Hahahah hahahaa... Jangan ko tanya berapa jumlahnya sebab yang pasti isi kandungan makin lama makin berkurangan dowhh.. Miahahah hahahaaa... Yang best apa tau??? Semuanya syiling 50sen tuh!!!!*sayang tauuu...*

Makanya korang sendrik hengat la apa yang Aku kena buat lepas tu kennnzzz.. Barangnya tak la mahal bebenor.. Kurang agik rm26 jerkkk.. Lets start counting lorhhh!!! Kesian budak deliver tuhh.. Sure dia gelakkan Aku ni ha!!! Gasak lahhh... Janji Aku bayor dan barangnya pon dapekkkk.... Bukannya Aku nak kena jumpa ngko hari-hari ye tak??? Malu??? Errr... Malu la jugak tapi kejap jerrr... Bukan Aku mencurik pownnn... Ahaks!!!

Tobat lahhh!!!! After this Aku kena lebih berhati-hati!!! En Suami tak kata apa bila Aku story semua ni.. MMmmmm.. Nak marahpon tak leh ye tak??? Hahahha hahahahaa... Kang hadiah ditarik balik kangggg... Padan mukerrr!!! Zalora ada return back policy tauuu.. Ikut terma dan syarat lerrr... Within 30days from date received. Mana nak dapek tuhhh... Lopeh ni kono la den kumpol kan balek syiling 50sen lama tuhh.. Korang sedekah weh kat Aku ni haaa.. Eh??? Exchangeeeee.... Ngeee...

Dalam dah ter-malu tuh, best partnya dapek Voucher rm30 for the next purchase. Yeayyy!!! Dah tau apa nak beli lol!!!! This time, no more C.O.D kowttt.. FEAR BANANAS to FRUIT TWO TIMES!!!! Hahahha hahahaa.. OWHHHH MY ENGLISHHH!!!! Actually yang betul is, AFRAID THE HISTORY REPEAT ITSELF.. Eh?? Salah gakkk??? Sorry... Me, not superb in English-melish niehhh... You know I know dah laaa.. Kwanggg kwangg kwangg... Gilos!!!!

Sudah lahhh.. Posa mana boleh gelak bebanyak!!! Makruh!!!! Jom zikir...

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p