Wednesday 29 February 2012

WHAT A LEAP YEAR????


Apa itu LEAP YEAR atau dalam Bahasa Malaysianya TAHUN LOMPAT??? Tahun melompat-lompat?? Ada la pulakkkk.... Setahu Aku LEAP YEAR means tahun tu ada 366 hari instead of 365 hari for common year yang kebiasaannya laaa... Itu pon berlaku dalam jangka masa 4 tahun sekali.. Nak tau in detail, sila ke LINK nihhh... *Aku tak kuasa nak xplen...*

BEST sangat ker ek TAHUN LOMPAT nieh??? As for me macam best la jugak sebab unik khennnn... Cuma yang kureeeennnggg, besday kau cuma bleh celeb sekali ja dalam 4 tahun.. Adergghhh!!! Boleh ko tunggu kaaa??? Kalau Aku la, OK kot as long penantian tu 'berbaloi' amat-amat... Hehehheeeee.. Ye lah!!! Korang kumpul duit bebanyak dalam 4 tahun tu untuk belikan Aku 'present' baeeekkk punyaaaaa... Siapa tak sukaaaa.... UNLESS korang memang 'hampeh' la kannnn... CCHHAAAIITT!!!

Sebab nothing special kan, makanya my daily-routine pon macam biasa laaa.. Cuma arini hujannnnn jaaa... SYIIOOKKK TIDOOO!!!! Hahahahaaa.. Gitu la gaya sorang suri-rumahtanggaaaa... *yang best part nyer laaa..* Cuma pagi ni Aku buang tebiat gi layan cerita LEAP YEAR kat ASTRO.. Abeh satu mender lain pon Aku tak buat.. Anak-anak membuta agikkkk... Huh!! Aman la kejap Aku layan citer tuhhh...



Sinopsis: Anna Brady plans to travel to Dublin, Ireland to propose to her boyfriend Jeremy on February 29, leap day, because, according to Irish tradition, a man who receives a marriage proposal on a leap day must accept it.

Have you watched this movie??? Hahahahaaa.. Aku baru nengok sehhh... Ahaks!!! Best!!! Tak tipu bebbb.. Senyum sorang-sorang layan citer nih sampai abehhh... Romantik giler!!! Omputeh niehhh... Tahun Lompat pon diaorang bleh buat cerita ekkk.... Bagus tolll!!!



Nak carik DVD lahhh... Simpan lepas tu 4 tahun sekali bleh tengokkk... Hahahahhaaaaa... *kes giler!!!* SUKA HATI AKU LAHHHHH.....

2 comments:

  1. arini x rasa pape pn sbb xde kaitan dgn 29hb...btw nk bgtau suka sgt header blog ni...ohsem :)dh follow sini

    ReplyDelete
  2. owhhh..mekasehhh...i will follow u jugakkk.. hope bleh la kita share apa yang patot yaaa.. i am still newww..

    ReplyDelete

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p