Saturday 25 February 2012

VVVRRROOOMMM!!!!


TUUHHH DIAAA!!!! Cepat jerrr yang sorang ni nak ikut jejak-langkah Bapak dia... Ishhh!!Ishhh!!Ishh!!! Geram Ibu tauuuu.... Pantang lepas keluar....

All of sudden En Suami bawak balik motor ni pada suatu hari. Before that dia ada mms pic motor ni... Katanya dia nak amik dari kawan yang nak pakai duit skettt... *2nd hand la kiraaa...* Aku kalau nak ikutkan tak baper nak gemar moto-moto ni sumerrrr... Bukan apaerrr... BAHAYA!!!!

Tapi En Suami naaaakkkkkk sesangat!!!! Taktau apa motif... Aku ikotkan sajerrrr.... Tak mahal pownnnn so kira hokeh laaa... *tolong member la samerrr...* Segala urusan jual-beli dia yang buat so Aku tak tau menahu la sangat. Tapi settle lah kot????

Dah abes la di'bega-bega' jugak moto tuh once dah bawak balik umahhh... Santeeekkk la pulakkk!!! Hahahahaaaa.... Tetiba suker naper???? *mula lah angan-angan nak rempit satu kawasan perumahan-ya hado!!!!* Beskal jer Aku reti bawak!!! Moto ni kiang maunya Aku terjun longkang!!! Sia-sia karang masok spital!!!


Seronok la bebudak ni... Asal FREE saja Bapak bawak diaorang ROUND-SEKAMPONG!!! Chesss!!! Aku jugak tak merasa agik sebab HELMET takder... *alasan jerrr...sebenarnya tokowwwttt!!!!* Tapi round dekat-dekat jerrr... Nak kena tahan dek polis??? Ko giler naik moto cengini gayanyaaa???? *AMARAN: SILA JANGAN TIRU AKSI SEBEGINI!!!!*

Till today En Suami tak pernah lagi menyuarakan hasrat nak 'berMOTO' ke tempat kerja lah... Camner nak naik motonyaaa... Takkan nak bawak Adam naik motor ke sekolah nun kat DAMANSARA DAMAI tu??? Haishhh!!! Tidak lerrrr....

Untuk Bapakkk... As long you happy la dear ooiiii.... Simpan nak buat perkasam pon takperrr.... As long ianya tak membahayakan sesiapa,hokehhh!!!!! MMMPPPHHHHMmmmm....

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p