Wednesday 25 January 2012

Cuti-cuti CNY-eve 2012 Ke Cameron Highlands kita!!!!

EEELLLOOOWWW everyone.... Still dalam MODE: CUTI-CUTI kah???? Khahaha hahahaaaa.... Malas khennnn.. Tu lan naseb bek Aku ni dah tak bekojer yop... Cuti manjannngggg laaa... Ahaks!!! Kesian kat En Suami jer laaaa.. Kena kerja jugak!!! Sapa plak nak kasik makan nanti wehhh...

So apa citer best korang??? Sure 1001 macam lah ye tak.. Well, kitaorang biasa-biasa aja!!! Macam entry sebelum ni Aku dah mention nak ke CAMERON HIGHLANDS gituwwwrrr.. 1st time stay sana tau!!! Seronok ngalahkan bebudak!! Hahaha hahaaaaa...


We all stayed at STRAWBERRY PARK. Canteekkkk!!! Sesampai ja kami 'posing' tak hengat aih!!! Hahahhaaaa... Dah menjadik kebiasaan... Tak dapek nak elak!!! Pandai plak tu hero-hero Ku posing sama...*mana tak tumpah kuah tu ye tak kalau tak ke nasikkk...*

Kitaorang 'check-in' hari Jumaat. Alasan En Suami takmo 'berhimpitan' dengan mereka-mereka yang cuti btol-btol pada hari PH tu... Ye lah En Suamiiii... Sama jaaa sebab Jumaat kan hari cuti untuk mereka-mereka yang kat Pantai Timur tu haaa... Ramai jugakkkk orang nyerrr..... 2 malam tido sana, Ahadnya baru 'check-out'...


1st night tu Aku nyaris kena 'HIMPIT' masa tidor tau!!! Mujurlah Aku ada pengalaman kena 'HIMPIT' sebelum-sebelum ni haa.. Takder la 'seriau' sangat!!!! Baca la ayat apa yang patut kannn makanya tak sempat satu badan pun kena 'HIMPIT' nyaaa.. Al-hamdulillah.. Kalau tak maunya bermandi peluh nantiii.. Aku risaukan si kenit jaaa.. Budak-budak kan bleh nampak 'benda-benda halus' ni.. Takmo la plak tetiba 'malalak' tak pasal-pasal, dah satu hal pulaaa... Dah la sebelum tu pintu bilik seperti ada yang cuba bukak 2-3 kali.. Aiiii.. SERAMMMSSSS!!!!

Peliknya En Suami rilek ja bila Aku story kat dia esok paginya.. No wonder la wehh.. Penangan si OBAT BATOK katanyaaa.. Suweeyyy!!!! Padan la dari elok-elok tidor 'berdengkor' tu tetiba kejap ja senyapnyerrr... Hampeh!!! Cisss ciss cisss!!!! Dia pakat gelak lagi kat Aku ada la!!! En Suami kata: Lain kali jangan tidor telentang kat tempat kita tak biasa tidor..Ngiring sket...

Abeh cerita SERAMSSS... Cerita plak apa yang Kitaorang buat kat sana.. Buat apa??? Biasa jer laaa... Jalan-jalan.. Makan-makan.. Posing-posing... Shopping-shopping...*errrkkk...tak tinggalll...ngeee....*


Only one thing ja Aku REGRETED sesangat... Memborong kat Brinchang tu haaa!!!! Sempat rayau ke sana tapi sebab hujan tidakla turun 'jengah'... En Suami kata: Esok balik-time kita memang lalu situ masa balik nanti. Masa tu baru kita singgah.. Nak borong apapon bolehh!!! Ye laaa.. Kita hanya mampu merancang tetapi Tuhan jua tentukan.. Redha jer la!!!WHY??? Masya-allahhhh... Ahad tu jalan nak ke atas ke Brinchang tu JAMMED sampai jalan pon macam kekura dowhhh!!! Owh tidakkk!!!! En Suami as the driver changed the plan.. Kitaorang amik laluan Tapah untuk pulang.. Lalu lah tempat air terjun tu haaa.. LATA ISKANDAR. korang tengok je la pic yang sempat Aku 'snap' ni haaa.. Gilesss ramai orang sehhhh!!!!


Sampai jer rumah , apa kerja Aku kalau nak tau??? MENGKETEDARAH la weyyy.... Khahaha hahahhaaa hahahaaa....





Penat TAPI seronok!!!!! I LOIIIKKKEEE!!!!!! 






No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p