Tuesday 3 January 2012

BACK-to-SCHOOL!!!!


Aik???? Aku kah yang nak balik ke sekolah semula nieh??? Owwhh No-No-No!!! Otak Mak dah 'berkarats' nokkkk.... Hahahahaaaa.... Ko 'giler' haperr??? Tak kuasa lah lagik biarpon apa orang nak kata ehhh...

Aku tumpang xcited jer sebab si Adam ni ha... Setawon dia 'break' dari pergi ke sekolah Mak Long dia tu haaa... Rindu nak jumpa kawan-kawan la katanyaaa...(ker aweks lama???wargghhh....) Bersemanagt beli kasut sekolah baru la bagai!!! Walhal TADIKA jer baru tuh!!!

Aku tumpang suka kenapa tau??? Hah!!! Ringannnnnn sket kerojer Mak yang oiii... Dari 3 dah jadi 2.. Kalau boleh nak kasi tinggal 1 ja lagi syiookkk!! Tapi En Suami tak bagi ngantor si Aidil ke sana.. Kecik agik katanya.. MMmmmppphh...

Credit to: http://www.cartoonaday.com

Aku of coz yang "YESSSSS!!!!" tu haaa... Ahaks!!! Aman sikit la rumah tu buat seketikaaa... Balik itu jam-AMIK KO!!!! Hahahahaaa... Kita wait and see ja la hokehhh.... Pic baru Adam masok sekolah semula blom ada.. Ada la sekeping ni ha... Dia 4thn masa ni.. Comelll anak Ibu!!!

Saya 4thn laaa.. Ini 'peace' ajaaa...

Sebelum tu masa 3thn dia setakat 'joint' dalam acara-acara tertentu ajerrr... Sukan contohnyaaa... Lawaks!!! Mak Long punya kerja la ni nak bagi 'meriah'!!!! Gasak!!!! Janji Adam 'happy' khennnn... (sebenarnya Ibu yang 'over-the-shadow' lagi la happy wehh!!) Nggeee....

At 3y joint masa 'sukan' ajerrr....Hahahahaaaa...

Tahun ni TADIKA.. Tahun depan dah naik DARJAH 1 pulakkk... Ayookkk!!! Ibu dah tuaaa!!!!! (nak muntah!!!blweekkk....)

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p