Wednesday 14 December 2011

Majulah SUKAN untuk ?????

Errr... SUKAN??? Apa kena mengena plak niehh... Gara-gara En Suami mintak tolong kemaskan 'work-out bag' dia pagi tadi lah ni... All of sudden rasa BENGANG!!! Hormon tak stabil macam ni la... Hahahhaaaa... Ignore kan ajeee....

Actually En Suami baru jer 'berkecimpung' dalam bidang ni.. Aku as usual sentiasa beri 100% support untuk setiap apa yang dia nak buat. Ye lahhh... Perot dah naik la katakan... Berlipat-lipat bagai... (eiii...ngata oranggg!!!) Bukan pasal tu aja sebenarnya. STAMINA dia jugaaa... Semenjak-menjak ni En Suami rasa kurang berstamina. Bagi Aku dia kurang ber'semangat' tu due to pressure kat tempat kerja la bagai kannn... Anak-anak lagi.. Aku ni lagi... Khahaha hahahahaaa...



Kasi lah 'chance' untuk En Suami 'release' tensen-tensen yang ada tuh.. Good for Him!! As starter dia kenalah carik SPORTS SHOES baruu... Yang lama dah lapok!!! Dapat jugak size dia yang GODANG tu haaa.. (size kaki macam kaki gajah!!!) OREN-kaler lagikkk!!! Tak la mahal lepas disc tu adalah dalam rm80+++ Kan tengah 'sales' sana-sini???

En Suami punyaaa....


Bila tengok En Suami 'eksen' dengan kasut BLUE-kaler tu, Aku teringat pada kasut Aku tu... Apa dah jadi??? Dah SETAHUN TERPERAP ni wehhh... Konon la masa beli tu Aku nak start 'jogging' la bagai!!! HAMPEHH!!! Mana ada??? Gara-gara En Suami tak 'supportive' langsung tu laaa... Takper... This time he can't say NO-again.. Hahahahaaa... Aku dah 'booked' every SUNDAY is my day!!!! Errr... OUR-DAY actually... Aku plan the whole family members bangun pagi ke Taman Jaya tu untuk BERIADAH!!! Such a brilliant idea, huh??? Insya-allah...

Aku punyaaa... (nak PINK tp da abesss!!!waawaawaaa!!!)

Do i have time for this??? Adoaiiii!!! Kena la Makcik curik-curik masaaaa.... Kalau tak bilanya agikkk... I need to gain full support from En Suami dulu apa-apa hal pownnn.. And I am ready to KICK him if he still say NO!! Jangan nak 'mengada' pula coz we need to be FAIR kheeennn... Ngeeee.... (macam ia-ia jer Aku ni... nak kick???hahahahaaa...) paling 'koman' pon, Aku akan PAKSA En Suami belikan 'treadmill' satu!!! Hahahahaaa... (ketawa jahat!!!) Mana nak???? Pilih la pilihhhh.....

SUKAN for me kiranya adik-beradik dengan RIADAH la jugakkk... Jenjalan 'cuci mata'.. 'amik angin'... 'release tension'... 'eratkan hubungan'...etc.... Tak begitu ke???? Syiiookkk apa???? Nak-nak dapat buat bersama-sama orang yang rapat dengan kita... Fuhhh!!! (berangan sat...) Semangat berkobar-kobar nih!!! Wait & see je lah ekkk....

Macam ni ke AKU????

P/S: Dengki sebab tak dapat nak gambarkan En Suami dengan 6 packs nyaaa... (eiii...gelissss!!!) while Aku seperti di atas-even WORSE kalau Aku 'kembang'!!! (simpang malaikat 44 wehhh...syiiuuhhh!!!)

Pada suatu ketikaaa.....

POYO!!!

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p