Friday 21 September 2012

BABY FRAGRANCE - oowwhhh.. must GRAB one!!!

google

KALOO. Pernah dengar brand-name tu tak??? ME??? Once pernah guna pakai iaitu sebelum kawen dan blom punya anak. Very longggg time agooo... Well, I am not kinda person yang suka bau-bauan yang 'memerit' lobang idong nieh. Bau baby jugak best. BTW ianya ALCOHOL-FREE.. Aku pakai KALOO SHERPA yang botol kat tengah-tengah nu haaa.. Manis baunya. Masa beli siap dengan bekas kotak yang bulat sama anak patong nya skalik. Tapi mana ntah Aku 'sorokkan' kat Sentul tuh. Ntah ada ntah tidak...*konon simpan buat kenangannn...*

Dan-dan la nak bukak cerita pasal Fragrance for Baby arinih. Gara-gara TER-skodeng satu laman kat FB la tadik. Ada plak bende nih tu yang langsung 'meng-google' tak sudahhhh... TER-FLASH BACK la samaa, ooopppsss..  Hahahha hahahahaa...

As usual ada la info menarik yang ingin Aku share. Especially for those Ibu-ibu kat luar sanaaaa... Yezzzaaa!!!! Uallzz sure suka punya lah! Anyway, LINK ini tak kurang menariknya  so try la jengah kalau nak tau lebih lanjut yaaa..






Itu semua adalah 'hasil tangkapan google-an' tadi berkaitan BABY FRAGRANCE. Some maybe tak ada kat Malaysia, itu tak berapa nak pasti lahhh.. But some memang dah well-known sesangattttt.. Hahahah hahahaa.. *sebab itupon selalu pakai gaksss...*

And back to our story about KALOO tadi, Kat FB Aku tertarik dengan 2 jenis botol nieh. Tak pasti camna bau sebenar but I am sure ia sesuai untuk anak-anak bujangan-ku. Koman-koman tak ada lah lagi bau 'asemmmm...' dek non oiii... RM60 sebotol, mahal tak??? Ermmmm... Lemme think..




OR haruskah Aku tunggu dulu??? Better carik kat Mall dulu. Test bau lagiii puas hati!!! Kenzzzz.... Dan lagi satu Aku macam agak berkenan dengan brand L'OCCITANE la plakkk... MMmppphhh... Nak gi 'sekodeng' lah!!!! Budget kena lah adaaa... Kena ikot berat poket gakkk...*tak reti-retiiii...*


google
Credit to: http://lobsterandlipstick.wordpress.com/


Untuk anak-anak korunk, guna pakai apa ya??? J&J?? Aku pon pakai gakkkk... Tengok SINI haaa.. Hehehhe heheheee... Ni saja ja 'gatai' orang kataaaa... Takkan la Mak & Apak nya saja nak wangiiiii.....

Chiehhhhh....

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p