Monday 13 August 2012

RAYA lagi sminggu!!!! LAST MINUTE buat apa??? GRRRR...

ADERGHHH!!! Sakit tol kepala wa... En Suami suka sangat la 'last-minute' plan nya hehhh... Tak kuasa Aku dahhh!!!! Bila Aku dah tak kuasa dan muncung mula menapak, baru laaaa.... Gasak!!! Semua orang lelaki memang cenggini kah??? Atau laki Aku jerkkk??? Rosak segala plan Makkkkk...


Tunggang-langgang kau dibuat nyerrr... Padan mukerrr!!! Kena la buat sesorang.. Sroh upah orang takmau!! Seb baek la Aku tak kesah benor sebab malas nak bising.. Janji kemas dari sebelomnya.. *baik tau bini-mu iniii...* Dan elok sket la nanti kalau tengok dalam gambor. Walaupong da gak part yang macam 'hareeemmm' gitewww... Tutop je la sebolah mato ni haaa.. Yang tu, macam bercakap dengan dinding. Siapa lebih pandai??? So, ada yang dah sesiang ngaku lebih pandai, makanya pepandai la buat semua kerja yaaa...

Bengang pon ada gak ni bila tudung yang dok 'hoder' dari seminggu lepas sampai la ni tak ada feedback pasal 'invoice'.. Lagi macam 'hareeemmm..'.. Dah terpaksa 'hoder' tempat lain dan hopcoz tema larik wehhh... Adoaiii!!! Berdenyut-denyut kepala ni lagiii!!!! Potong stim tol la!!!! Kalau tau nak jadi macam ni, baik Aku pergi kedai teros!! *berangan la kau...macam la dia nak simpankan untuk kau semata vongoksss!!!* 

Pehtu tiba plak dapat e-mail dari yang satu ni kata dia nakkan bukti dalam bentuk 'fullscreen'.. Apa kesnya ntah.. Aku dah bayau la weyhhh!!! Bukti Aku kasik tak cukop??? Malas nak layan so Aku reply balik e-mail sroh dia check sendrik btol-btol.. Tak sampai gak tudung tu sebelom Raya, Aku sonang jo mintak balik REFUND!!! *jahanam mood..*



Ni je la yang buat hati terubat sketttt.... Seronokla kejappp.. En Suami plak macam tetau hati tengah 'bengkerkkk' so ngajak la kuar esok malam mencarik barang. GIANT??? Ahhhhh... Stakat beli barang dapor... Wait la... Aku akan paksa dia pergi Jalan TAR!!! Pedulik apa... Sebelom Mak protes takmo masak for Raya nantiiii... Miahahaha hahahahaaa... Jangan kau monyetttt.... Serkam dah terbakaw niiihhh.... GRRRR...

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p