Sunday 3 June 2012

ALA-ALAAAA pon jadiey lahhhhhh...

Assalammualaikummm... Sebab tak bley nak tido makanya tetengah malam ni Aku buat la satu 'entry' yekkkk... Weekend yang biasa-biasa jerkkkk... Jenjalan jumpa kawan lama pehtu terbabas ke Amcorp Mall. Mana agikk??? Yang paling dekat jugak la kiranya kat rumah..

Bosan sebab cuti sekolah tak ada plan 'spesel' khennnn... Rata-rata orang pergi bercuti sana-sini. Sampai Adam ajak gi tidor hotel malam ni.. Ko hengat Bapak ko cop duet??? Malas la nak 'bergasak' sama... Lecehhh... Dekat-dekat boley la. Macam ke Amcorp ler-buat apa lagikk... Borong DVD lerrr... Astro asyik buat ulang tayang aja!!!! Naik hafal dah dialog nyerrr... Hahhaa hahahahaa...

Tetiba dalam pada itu, hati sudah terpaut lah pada satu 'item' niiieee... I don't care korang nak cop Aku apa. Janji Mak sukerrr!!! Back-dated pown back-dated lah, heh!!! If I got the $$$$ juta-juta dalam bank, pasti PRADA tu akan ku sambar!!! Tak pown CHARLES & KEITH ke koman-koman... COACH jaohhhh sekali laaaa... *sobbb sobbb...* Apakan dayaaaa... Mak cuma 'suri-rumah biasa'....

Front

Back

I've been aim-ing this 'quilted-look' for a whileeee.... Rezeki Al-hamdulillah dapattttt jugakkk... Kalau orang yang 'alert' mesti tahu design ni dah lama dahhhh... Ntah??? Aku agak-agak ja sebab harga yang Aku bayar nilainya kurang dari setengah daripada harga asalnyaaaa... Nak melaram punya pasallll, mana Aku kira semua tuhh... Heheh hehehhh... *perasan tak sudahhh...*


Can't you believe it or not???? I got this for rm99 net. Aku sepantas kilat sambar sebab tinggal dua set aja.. Satu lagi tu kaler oren-kemerahannn... *santeeekkk gaakkk...* Takkan nak sambar dedua kowtttt... Agak-agak laaa. Nak kena luku dengan laki Aku???? Jangan carik pasalll... Ni pown setelah buat muka 'seposen' baru dapekkk tauuu... *tenkiu lalinggg...*

Puas hatiiii!! Dapat ala-ala pon dah cukop 'hepi-giler'!!!! SEMBONIA pon hokey lahhhh.... Kalau tak silap ni merupakan kali ke dua Aku beli brand ni.. First-time masa nak kawen, buat hantarannn... Dah jahanam pownnn... Ranap!!! Nak tau apa design gah dengan brand gah jugak yang Aku dok berangan ndak tuh??? Tengokkk yaaa...

Google

Google

Memang jadi angan-angannnn.... Tak perrr... Ada rezeki sokkkk, mana tauuuu... Tapi tak kowtttt... Nanti kena cop MATERIALISTIC dek laki Aku plak kangggg.. Owhhh tidakkk!!!! Syukur atas apa yang adaaa... Al-hamdulillahhhh... TIPS: Nak bergaya tak susah manaaaa... Pandai carik yang murah pon santeeekkk jugaaa... Sabar itu kena adaaa... *urut dada ekkk...fuhh...fuhhh....*

Errrr... Korang-korang takmo serbu kah???? Ngeeee.....

2 comments:

  1. Ma, ni pn dah ok dah ni.kalu aku bli coach mau setaun aku tak bli hbeg baru.bosan kot pakai coach sokmo.baik beli ala2 murah,boleh tukar2.hehehe.itu aku ler.

    ReplyDelete

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p