Monday 7 May 2012

Ke Pasar Tani SEK 17 Petaling Jaya

MMMAAAKKK  AAAAIII.... Bertawon tak jejak sehhhh... Alasan??? Takder GENG nak pergi.. Dolu-dolu masa arwah M.I.L ada ada jugak la pergi sama UDA. Errrr... Ada dalam 2-3-4 kali ja kowtttt... Hahahhaaaaa...

This time berkesempatan pula pergi bersama Mak Sentul. Awalnya Mak nak ke pasar malam ja hari Selasa sebelumnya tuh.. Tapi rezeki takder sebab hujan la plakkkk... Mujur pagi tu masa hari Khamis pagi tu tak plak hujannnn.. Syukurrrr...

Kitaorang pergi dengan misi untuk membeli KELADI. Since Aku tak pernah masak sendiri lauk Keladi tu due tu tak tau pon ya.. tak reti pon yaaa.. malas jugerrr.. MAKA Mak bercadang nak ngajor la kiranyaaaa... Next entry Aku kasitau camna ekkk... Layankan aja entry bergambar ni haaa..





HUH!!! Mak kalau boleh nak borong ja semuaaa... Aderghhh!!! Nak naik putos jari-jemari ku tahuuuu... Kes lupa nak bawak bakol!!!! Padan mukaaa....


Bakul centu lah yang HARUS Aku carik nantiiii.. Satu untok Aku dan satu agik untok Mak hopcoz... Dulu ada satu kat rumah PJ tuh... Dah buang kot sebab condition dia dah uzurrr.. Ntah.. Aku sendrik dah lupaaaa...



Penat termengah-mengah kauuuu!!! Kesian Mak... Jahat Aku niii.... Rilek jap kat tangga amek napas... Aku pown 'lemau' samaaaa... Airrr.. Airrr... Nak airrrr...


Mekasih Mak sebab BELANJA hari tu beli 'bekpes' sama sedikit lauk-pauk basah nak masakkkk... Mesti mak BOSAN dengan lauk yang masak ler tuh selama seminggu tue,kan?? Takpaaaa... Orang pown teringin juga nak makan apa yang Mak masakkkk... *ngader skettt....*


Abes 'bekpes' Mak tros menyiang keladi tuhhh... Nak tau apalagi seterusnya??? Hehehehhhh... Wait la the minute wehhhh..... Saborrrr... Next entry yerrr....

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p