Wednesday 2 May 2012

JUNIOR Chef inda making!!!!

BUSY BEEEEEEEE... Memang ter-amat la busy la derrrr... Mak telah ku 'kidnep' sama Erin last Wednesday gara-gara dah lama sesangat tak menjengok mereka di Sentul nu haaa... This Saturday our beloved niece dah nak Nikah!!! Tu yang bz sangat tuhhh... *macam Uda kata: Ngalahkan Mak Perantinnnn!!!! heheheheeee...* So tak dan nak larik sini sana nak jengah.. Watper kalu setakat nak jengah jer ye tak?? Tu yang akhirnya mereka terkandas kat umah Aku nihhh....

As usual rutin hidup Aku still berjalan macam biasa eventhough Mak ada.. Aku tak benarkan Mak masak!!! Cuma ada la satu pagi tu Aku nak sangat makan LEMPENG.. Mak buatkan lahhh... Si Adam tu pown seeebbboookkkk jaaa... Amek kau!!! Nak tolong sesangatttt... Buat jangan tak buat!!! Nenek ikottttkan aja cucu tuuu.. *sayang la tuhhh....* Kalau Aku??? Jangan hareeeppp hokehhhh!!! Layankan aja la pic candid niehhh... Sat gi ada entry laennn... Entry masak pon sooooonnnnn nyusulnya kendian hokehhhh!!!!! Cau cin cawwww!!!!





Mana LEMPENG nyerrr???? Hahaha hahahahaaaa... Dalam perot sudaaaa..... *blwekkkksss!!!*

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p