Tuesday 8 May 2012

HAPPY 19th BIRTHDAY MY LIL' SIS- ERIN



TODAY actually Birthday my lil' sis si ERIN. Dah 19thn dah ngko yerkkkk... Rasa macam ko ni budak kecik jer agikkk.. Tringat masa Aku Form 4 *Mak pregg kan ngko masa tuh...* jenuh la Aku dok meminta-minta agar Mak kasik kawan sorang ge-gurl untuk Aku...

Al-hamdulillah tup-tup keluarnya GIRL-yeaaayyyy!!!!! Meskipon Erin lahir tak cukop bulan *due to faktor usia Mak masa tu agaknya lahhh...* akhirnya Erin tetap 'membesar' sampai sekarang dan jarang sakittt...

As SISTERS kita tak banyak sangat luangkan masa sesama. Maybe jarak usia kita yang jauh ni... Masa kecik-kecik dulu kita macam 'belangkas' TAPI atas sebab-sebab yang tak dapat nak dinyatakan kita renggang sedikit. Lagipon masa tu Aku ni mula nak merasa 'kebebasan'.. Muda remaja lah katakannn... Huhahaha huhahahah je sana-sini... *nyesalll...*

But itu bukan masalah besar. Kita masih tetap 'bersama' dan waktu-waktu begini lah Aku cuba manfaatkan sebaik mungkin... BERUSAHA!!!! Kita cuba ya Erin???? Dan sebagai permulaan Ahad lepas KAMI, MAK dan ERIN ke Secret Recipe @ Bangsar South for Pre-Celebration Besday Erin tuuu... Suka bila tengok semua orang 'happy'... *tiba rasa nak nanesss...*







Erin cakap dia betol-betol happy!!! Bagi Aku ini cuma biasa-biasa.. Since my sis ni not really social-type of person jadi gamaknya ini yang terbaik dia pernah rasa, kowtttt.. Alahaiii kesiannya adik Aku niehhhh.... Dari kecik sampai la dah besau panjang nih Erin 24/7 asyik berkepiiiiitttttt ja dengan Mak. Camner??? Takper la dikkk... Temankan Mak lagi besar PAHALA khennnn....





Siapa suka BULI Erin???? Biarkan lahhhh... Jangan pedulik sama orang.. Past is past.. Hidup kena teruskan juaaa... Moga Erin bahagia selalu dunia akhirat dan temui arah tuju hidup yang sebenar bersama mereka-mereka yang Erin sayang, Insya-allah... Amin mudah-mudahannn...



No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p