Wednesday 18 April 2012

JATUH CHENTHA LAGI.. dan lagii... dan lagiiii....




JATUH CINTA LAGI...LAGI LAGI KU JATUH CINTA..TAPI BAGAIMANA??? lalala laaaa laaaaa.... *lupa lirik pulokkkk...* Aderghhhh.. Hampooooonnnn makkk... Aku betol-betol dah hangau la derrrrrr.... KASOOOOTTTT ooowwhhh KASSSSOOOOTTTT!!!! Ko jangan pegi memana dluk hokehhhh... Mak kena 'stenbai' ayat POWER baeeekkkkk punya nak ayat En Suami agar izinkan Aku beli sendirik *Aku guna duit Aku lahhhh...* Tapi apa salahnya kalau dia yang nak belikan yer tak?? Kwanggg kwangg kwanggg.... Cam hareeemmmm!!!!!

Sukses kah? Tadi baru ja trima PARCEL barang-barang yang hoder tempohariii.. Tiba nak agikkk?? Aterrrr... Mak kan kerjanya soping di alam-maya.. Kalau dapat kluaw soping alangkah syiookkknyaaa!!!! Boleh sekali RAP aja Aku membelinyaaa.. Orang kata dari ujung rambot sampai ujung kaki lah!!! Melampau!!! Berangan la kauuuu... Perlu ke tak perlu ni?? Perluuu.. Perluuu... Ngeeee.. Raya sok takyah beli agik... *yer kerrr??bleh caya??*

Owhhhhh.... Plzzzzzz come to mamaaaaaa.....

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p