Tuesday 17 April 2012

NYARIS tak GILA????

Siapa ada dengar berita semalam yang memaparkan satu serbuan di buat kerana mendapati satu produk perlangsingan berasaskan minuman itu didapati mengandungi bahan kimia yang diharamkan??? Aku try carik berita tu ONLINE tapi tak jumpaaa... Nanti kalau jumpa Aku akan 'tepek' kan kat sini ekkk... Tpi korunk bleh baca LINK ni.

OWHHEEMMMJJIIIIEEEE!!!! Pandang punya la pandang ropanya Brand SENDAYU TINGGI kau!!! Alamakkk... Aku pernah amek plak tu but only for 1box aja sebab Aku rasa macam tak best.. Aku stop cepat bila dah rasa pelik-pelik tuhhh... Tukar lain...



Berkesan??? MEMMMAANNGGGG!!! Seminggu trun 1-2 kg kau... Ikutkan katanya semua bahan yang digunakan adalah ALAMI. How come la bleh jadi cenggini ek??? Tak check betol-betol ka??? Haishhh!!! Dah nak dijadikan cerita yer tak yerrr... Anyway, rasanya produk lain tak ada masalah kowt, Insya-allahhhh.. Sebab Aku amek Kapsul D'Folia nyaaa.. OK la so far walaupon on and off memakannya.. Al-Hamdulillahhh..



Since last 2 weeks Aku ambil ini kembali. Aku dah lama minum ni since Adam lagi tetapi kononnya nak beralih angin.. Naseb tak GILA!!! Hahaha hahahaaa... Sesuai la dengan Mak and still turun 1-2 kg dalam seminggu.. Itu pown Mak tak 'diet' cik nooonnn oiiii... Kalau 'diet' mati-matian sure Mak dah SLIMMMM gitewwww... Bagus Teh yang ada rasa Halia ni sebab otomatik ko rasa bila makan tu perut tu dah full. Elok-elok sepinggan boleh abes *bertambah kengkadang tu khennn...* tetiba stengah pinggan ja ko MAMPU nak abeskan.. Also, the best part is no more craving for sugar!!! Macam dah tak heran dahhh.. Siyes beb!!!!


Sambil-sambil tu Aku lumorkan losyen ni juga.. Ye lahhh.. Bila dah trun berat tu, dah berkurangan lemak beberapa inch sini-sana kena lah bagi kulit tu firm balik dan tak ngelembirrrr... Kalau rajin buat setiap kali lepas mandi sure hasilnya MANNTOOPPP!!! Macam Aku ni, toksah cakap laaa.. Tengok la MOOD BUSY tu camnerrr... Tapi setiap malam Mak WAJIB boh!!!! Heehh hehhh...

Semua tu baru 2weeks ago Aku rajin nak 'melayan' semua ni haaa... The results???? Ntah??? Korunk just wait and see la hokehhh... BTW Mak tak ada target apa-apa pownnn... Berharap tapi kecewa kalu??? Patah semangat pula karangggg... Ngeeee... Abes la Tittle Cik Gebus tuh.... *blweeekkk...*

For SENDATU TINGGI, harap masalah ni segera selesai... Jangan la buat Aku ni 'hilang minat & kepercayaan' yaaaa... Lenkali buat kaji-selidik dan follow-up betol-betol tau...Bahaya kes cenggini.. Haishhh!!!

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p