Wednesday 28 March 2012

MAYFAIR


Dulu semalam Aku ke MAYFAIR korang tauuu... Elehhh.. Saja ja si En Suami 'menggatai' belikan spesel-prpmo dia yang regenyer adalah nak dekat tigaploh hengget nu haaa.. Kat mana beli??? Everyday.com kalau tak silap r... Dah lama pon belinya tapi sehari lagi nak 'expired' baru terhegeh-hegeh buat 'appointment'..

Aku sendrik tak tau apa promo yang dia nak kasik. Belasah ja masok!!! En Suami plak teros cabot balik sama bebudak.. Seb baek dekat ja MAYFAIR tuh dengan rumah.. Dalam limablas menet dah bleh sampaiii... Jeng jennn jengggg!!!! 

Bermula lah episod DRAMA di sinihhh... Bla bla blaaa dengan consultant sorang nih *perkenalkan diri pon tidak...* akhirnya Aku tambah satu lagi the latest treatment yang diaorang ada. Kenalah tambah RM100.. Apa jenis treatment yang Aku dapat?? Huh!!! Slimming ler... *konon...hak tuih!!!* Hahahahhaaa hahaha... Untuk promo yang beli dari Everyday.com tuh Aku dapat CHILLI SLIMMIMG PROGRAMME + HOT BLANKET sahaja.. Tu yang Aku tambah RM100 untuk SLIM MASTER TREATMENT dia pulak target tang perot ni haaa...


Sebenarnya masa sessi cakap-cakap tuh, budak tu ada cakap Aku cuma kena xcercise jaaa.. Tak gemok mana pon. Body tu tak firm dan selulit problem aja. Kiranya masalah Aku boleh settle cepat dengan lambat ja lahhh ikut gaya hidup yang Aku pilihhh.. Bayangkan lah kan step-step yang terpaksa Aku tempuhi.. Lepas ja 'consultation' yang lebih kurang tu Aku disuruh salin pakaian dalam bilik kecikkkk tu ha dan get ready for SLIM MASTER TREATMENT. Cuak sehhh.... Treatment ni pakai mesin tercanggih mereka. Kira the latest lah nihhh.. Harga asal rm350 tapi untuk 1st trial nih Aku dapat RM100.. *katanya lahhh...* Aku pilih buat tang perut instead of peha.

Teknologi yang mereka pakai adalah 'intensive prequency' gunanya untuk memecahkan lelemak tepu yang dah lama bersarang dalam badan dan akan di keluarkan melalui sistem pencernaan. Metabolisma juga dapat ditingkatkan sekaligus selulit pon berkurangan. Proses rawatan yang Aku terima adalahhhh dalam 20minit. Oleh kerana dia pakai prequency tinggi, maka BINGIT la jugak telinga ni kejap!!! Aderghhh!!! Sakit wooo dia tonyoh-tonyoh mender tuh kat perot!!! *sampai sekarang perot-ku merah-merah dan slightly ada rasa gatal...*

Peh tu dia buat macam 'bekam-bekam' tu kat perot kejap-kejap.. Aduihhh... Seksa jugakkk tapi tak lama laaa.. The next step Aku kena berdiri atas satu mesin ni yang sejibik macam mesin 'gegar-gegar' OSIM nu haaa... Takyah wat apa-apa just stand there while mesin tu GEGARKAN untuk ko!!! Hahahaha hahahaaa.. Adalah dalam 8minit session tuh.. Speed dia berubah-berubah mengikut minit masa. PERGHHH!!! Terasa macam berlari berbatu-batu jauhnya la wehhh... Terasa macam lelemak tu tertanggal jatoh ke lantai!!! Siyes tak tipu!!! Yang ni memang best sebab ada 'infra-red' sekalik...

Last sekalik baru la buat CHILLI SLIMMING PROGRAMME + HOT BLANKET tuhhh... Apa dia buat?? Krim cili *tak pedas or pijar ponnn...* disapu seluruh badan pehtu balut sama plastik lalu baring atas katil tutop dengan HOT BLANKET. Katanya nanti Aku akan 'sweating' giles.. Mana ada??? Tipu la wehhh... Aku buat SAUNA sendrik kat rumah tu pon bleh berpeloh giles!!! Kejap ja dalam 20minit gitewww.. Dok dalam ekon mananya nak berpeloh!!! Hancus!!

Begitu la prosesnya.. Mana ada mandi selepas itu.. Alasan supaya proses pecah lemak tak terbantot!!! Dia kasi towel sruh lap-lap ajaaa.. Eiii.. Gelis Mak laaa... Abes bayor mak tros balik!!! Dia offer treatment sama 10x tambah massage la bagai dengan harga RM5k telah Aku tolak mentah-mentah!!! Dia suruh amik setengah ja RM2500, pon Aku tolak!!! Aku terbayang SPA daaaa... Beshhhh nyerrr.... Sesaper yang banyak duit tak tau nak buat apa dan nak senang kerojer buleh la datang tempat-tempat macam nihhh... Ko tadah badan jer laaa... *tiba tegak bulu romerrr...*

Let's make it short la hokehhh... Through my experince yang tak seberapa nieh, rasanya pergi SPA or MASSAGE-ing lebih baik laaaa... Better value for MY MONEY!!!!

PSSTTTT: Trengat masa nak fill-up personal detail dalam form dan diaorang tangok IC-ku... 35y??? Anak 3??? Really??? Diaorang hengat I am 27y... Weeehhoooo!!!! *try kalu Aku mekap mampan??? Sweet 17 tak nyerrr??? *blweekkksss...*

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p