Friday 24 February 2012

TOLONGGGGGG lahh AIDIL .....

HAAAYYYAARRRKKK!!!!

Astaga!!!! Memang sengaja carik pasal la si Aidil ni tauuuu.... How many times Bapak have to tell you aaaa.... Hadoiihhh!!! Dia ni memmang selalu cengini tauuu!!!

Kali ni Ibu yang 'settle' kan... Bapak tido SO sebelum dia bangun dan 'membebel' kat telinga Ibu kan, lebih baik Ibu bertindak!!! PANTAS!!! *percayalah...lelaki ni kalau dah membebel lagi teruk tau takkkk...*



Apa kerja dia ni??? Huh!!! Pantang jumpa 'magic-kaler' !!! Memula eksyen buat kalering la bagai.. Pehtu dia 'mengaler' seluruh anggota!!! Apa yang best-nya tak tau lah!!! GEERRAAMMM!!! Dulu masa 1st time dia buat Bapak dia yang perasan... Teruk kena 'sental' dalam bilik air masa mandi tuhhh...*perhatian: bukan pukul yeeee....*

Tiba kali yang ntah ke berapa ni ha, kena pulak time Aku... Wallaweiii!!!! Nak marah tak guna... Nak rotan??? Tak kuasa Mak ehhhh... Dalam bebel-bebel Mak ni kalot juga nak wat apa... Apa yang terlintas dalam kepala masa tu mulanya nak lumorkan dengan 'losyen' jaaa.. Macam remove mekap tuhhh... Abeh terpikir plak yang ni bukan alat mekap... *giler sattt...*



 Terpandang plak 'baby-oil' dengan 'olive-oil' untuk rambut Aku ni haaa... Sentalkan la kejap sebelum Aku tersedor kalau Aku teruskan maunya berkotak tisu abeh kanggg... *sia-sia jerrr...* ARGGHHH!!! Mak tensi siottt!!!! Tensi ngenangkan kalaulah Bapak terbangon dari tido satgi...*tak bleh imagine ropa Bapak membebel-bebel tuhhh.... larikkkk!!!!*





Last-last Aku RENDAM kan si Aidil ni jaaa... Lama sket la... Beros tu PROPA ja tau!!!! Hahahhahaaaaa.... Aidil owhhh Aidil!!!! Kalau korang la kan, camna la nak handle situation cengini ek??? Aku bleh cool la jugak ni sebab sebelum ni pernah baca satu artikel pasal CARA DIDIK ANAK KITA. Insaf sejak haritu laaa...

Nak tau apa yang Aku baca???? Next entry... Follow jangan tak followwwwww!!!!

No comments:

Post a Comment

Sila lah sila yaaa... "SHARING IS CARING'.. :p